J.P. Riedelstraat 3
9672 DA Winschoten
Postbus 1
9697 ZG Blijham
info@cidautomatisering.nl

Online Kantoor - Het nieuwe werken in de cloud

Online Kantoor is de oplossing voor ondernemers die niet zelf willen investeren in een eigen server en dure softwarelicenties, maar wel alle functionaliteit van een Microsoft
Office plus Exchange omgeving willen gebruiken. Met Online Kantoor van CID Automatisering beschikt u over een online bureaublad inclusief altijd de nieuwste versie van Microsoft Office. U hoeft niet zelf te investeren, u betaalt een maandelijks vast bedrag per gebruiker. U kunt per maand meer of minder medewerkers gebruik laten maken van deze functionaliteit, zo betaalt u nooit teveel. Uw online werkplek is altijd en overal ter wereld beschikbaar via internet. Natuurlijk staat veiligheid voorop. Door middel van een persoonlijke SSL VPN portal hebben alleen uw medewerkers toegang tot uw online werkplek.

Online Kantoor van CID Automatisering is met uitstek geschikt voor:
- Startende bedrijven
- Bedrijven met buitendienstmedewerkers en/of meerdere vestigingen
- Ondernemingen die niet zelf willen investeren in hardware, software en onderhoud.

Online Kantoor van CID Automatisering is een hosted oplossing, die draait in een hypermodern en zwaar beveiligd datacenter in Nederland.
De dienst wordt standaard geleverd met Microsoft Office Standard, bestaande uit Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote en Publisher. Optioneel is ook Office Professional Plus leverbaar met als aanvulling Access en InfoPath. Eigen applicaties zijn in overleg ook mogelijk. Per gebruiker krijgt u als bedrijf 10 GB opslagruimte. Heeft u dus 4 gebruikers, dan heeft u 40 GB ruimte ter beschikking. Dit wordt elke dag volledig gebackupt. Meer opslagruimte is altijd mogelijk.

Neem contact met ons op voor een offerte op maat.