J.P. Riedelstraat 3
9672 DA Winschoten
Postbus 1
9697 ZG Blijham
info@cidautomatisering.nl

Nog geen klant bij CID Automatisering?

Koffie en een goed gesprek
Bij een eerste kennismaking hoort een plezierig gesprek en koffie.
Dat kan zowel bij ons op kantoor als bij u op locatie.
We bespreken de huidige calamiteiten, wensen en gestelde eisen.
Zo weten wij wat er in grote lijnen moet gebeuren.
Neem vrijblijvend contact op voor een passende afspraak.

ICT scan
Vervolgens komen we langs om het huidige netwerk nader te inspecteren.
CID Automatisering kan dit controleren door middel van een zogenoemde ICT scan.
Het complete netwerk wordt geïnventariseerd.
Naar aanleiding van een (zeer) uitgebreide checklist controleren wij belangrijke zaken.
Vervolgens weten wij precies hoe het huidige netwerk is geconfigureerd.

Offerte
Vervolgens maken wij een gespecificeerd voorstel in begrijpelijke taal.

Voorstel akkoord
Wanneer het een passend voorstel betreft gaan we graag voor u aan de slag.
In goed overleg maken we een projectplanning.
Zo weet u exact wanneer welke werkzaamheden worden uitgevoerd.
Desgewenst worden de werkzaamheden met spoed voor u uitgevoerd.

Werkzaamheden
Een van onze medewerkers start met het project.
De werkzaamheden voeren wij uit volgens onze planning.
Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden zorgen wij voor zo min mogelijk
onderbrekingen in het netwerk. Heeft u een vraag?
Laat het de medewerker van CID Automatisering weten.
Een toelichting in begrijpelijke taal is vanzelfsprekend.

Oplevering van het project
Wanneer de werkzaamheden zijn voltooid is het project opgeleverd.
Hier moet de opdrachtgever het uiteraard mee eens zijn.
De medewerker geeft graag een gedetailleerde toelichting over het reeds uitgevoerde project.
Het project is pas met succes uitgevoerd wanneer u tevreden bent met het eindresultaat.

Ondersteuning en beheer
Aangezien we alle gegevens van uw netwerk hebben gerapporteerd en vastgelegd hebben in ons
systeem, weten we exact hoe het netwerk in elkaar zit.
Op deze manier kunnen we onder andere (sneller) toekomstige storingen oplossen.


Heeft u een vraag of probleem?

Neem contact op, we staan u graag te woord.